Torsdag

Idag hade vi min favoritdag c: men den var superstressig, blev fan jävla irriterad på en kille i vår klass som fan tror att han kan allt och fan missbrukar orden "Det beror på" och idag sa han åt mig "Värst var du har svärit idag" jag ba "Det heter fan svurit" han ba "Ingår det i din Tokyoreligion?" jag ba "Ne. Tokio, med i" han ba "Svär Tokio Hotel mycket?" jag ba *ignorera* ALLTÅS FAN FATTAR NI VAD JAG DRAS MED?????? Om jag hör hans jävla röst en gång till smäller jag FAN AV!

Imon får jag mina ATL biljetter, yay 8D
Och då har vi prov. Och Sofia sa fel provsidor åt mig så har gjort anteckningar om allt som jag inte behöver kunna. JAG HATAR SKOLAN! Ååååh, jag vet att jag är värsta galningen nu och det typ sprutar eld ur mina näsborrar, men seriöst, jag vill byta klass, jag vill ha lov, jag vill tejpa fast munnen på P och typ.. ALLT D:

HAHAH PÅ TAL OM TOKIO HOTEL, JAG OCH SOFIA BESTÄLLDE 10 ST JULKALENDRAR ÅT BILL I L.A 8DD
Man har ju inte deras adress för inget c:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0