Tisdag

Idag hade vi skrinning = uäh.
Hade ont i fötterna för hade inte mina skönskrinningskridskot med typ D: och hade glömt hur man gör piruetter o_o kom bara ihåg den normala, typ av man svänger runt. Sen när jag, Sofia och Anna skulle ta bussen fanns det ingen hållplats, så vi gick upp för en låååång backe och då stannade en bil in och en kvinna frågade efter vägen till Esbo centrum. Så klar var det på andra sidan av stan och det tog jättelång tid att förklara på finska så när hon körde iväg KOM VÅR BUSS D: JAG BA "SPRIIIING" och de sprang och jag skrattade för bussen var typ 50 meter ifrån oss, sen efter en stund så kom en till, jag ba "SPRIIING" och de drog med mig och vi sprang superfort och den stannade in 8D kom sen på att det var en buss som körde omväg så kom sent till maten :3
Fick ut mitt religionsprov, fick 9-/10, jättebra eftersom jag har 7 på betyget ju.
Gick hem med Lotta och Stella, vi gick via S-market södra & norra och flummade lite, det var typ en tant som stod i kön, hon ba stod på ett ben så vinglade hon och ba "OJSAN" HAHAH jag och Stella höll på att kikna av skratt. Jag sprang till ölen och ba "Jag behöver ööööl" och kramade en öl, sen kom en kille och jag ba *inget har hänt* och flydde.
Imorgon ska jag ha med en Mauri Kunnas bok till skolan som jag förstås inte har (lärarn godkände inte Mauri Kunnas ABC :c) och så har jag 20 frågor i fysik. Som "förberedelse på provet" säger de. Jaha.

Read Mauri Kunnas


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0