Skolaaaaaaaaaaaaaa

Åhhh, palla skola. Ska dra snart, klockan är snart 8 och börjar kvart över :c hehe, jag vet, kort väg till skolan :3 men så är det i en liten stad.
Hurricanes and Suns har spelat sönder mitt huvud, jag drömde om den och att Bill typ kröp topless på ett matbord med massor kött o.o sen hade han sår på magen och blodiga handleder, som på PETA fotograferingen.
Har alltid konstiga drömma med TH hahaha c:


Beställde biljetter för All Time Low igår 8D (ni får se min underbara namnpåminnelselapp c:)

ÅH VILL VARA I AMERIKA NU, HUMANOID CITY ♥

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: haha visst är det ^^ tror mina är Hilf mir fleigen och Thema nr.1 i alla fall just nu för tilfället ^^

2010-11-24 @ 10:41:56
URL: http://luckyus.blogg.se/
Postat av: Petra

drömmen: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA O.O

2010-11-24 @ 18:26:32
URL: http://sevenhundredstories.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0