Rubrik

Amanda och Sofia gick just hem, de övernattade c: Vi gjorde en skönhetsmask åt Sofia och mosade massor täcken på henne och satte gurkor på ögonen 8D men hon tog bort dem ):
Gav min gayhandske åt mormor (en pepparkaka c:) hon sa att hon ska hänga den i julgranen och jag ba HAHAH WTF O_O
-
Kom på vad jag ska ge Sofia i julklapp c: Eller vet egentligen inte om jag ska ge det, det är onödigt, men jag vill ha det 8D något med TH ofc c:
-
Btw Bill har piercing i navel? Såg ut så på de nya fotona. Tror det, älskar det isf 8D lite gay, men annorlunda! c:
Det enda som fattas är att han tar bort sitt septum, han ser lite för piercad ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0