Mix tapes of her favorite bands

Laddade ner några ATL låtar på min mobil på morgonen och lyssnade på dem hela dagen, nu ringer de sönder mitt huvud xD Lyssnar just nu också :3 Ska se dem i Tyskland nästa år med Alice, Linda och Sofia 8D
Ärligt talat så är låtarna något som jag kallar för plugglåtar, hehe. Det betyder att om man läser till prov samtidigt som man lyssnar så kommer man ihåg allt till provet 8D hade prov idag, hade gjort anteckningar för fel sidor så lånade Bennus och läste i tio min och KUNDE ALLA SVAREN PÅ PROVET! 8D ÄLSKAR ALL TIME LOW <3
Hur beskriver man vad en kontinent är? :3 typ Amerika och Eurasien, men sen? o.o
-
Efter skolan gick jag till Stella, Lotta och Milla följde oss c: kunde bara stanna en liten stund för snart kommer Amanda mamma efter mig och hennes syskon och så ska jag vara med Amanda och Sofia lite innan vi drar till Josse c: Lotta kommer också 8D nize.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0