Hemma

Stannade hemma idag. Typ suttit hela dagen vid datan, chattat med Alice och byggt upp några delar av Tokio Hotel Europa. I bloggen kan du läsa lite om hur det går.

Har röda utslag på händerna, har så ont att jag inte kan sitta eller ligga ner utan att må så illa så att jag nästan spyr. Är jättehungrig men om jag tänker på mat mår jag illa. Försökte kolla på film innan (såg tre igår faktiskt; The Last Song, ngt med Knights och sen ngn barnfilm :3) men kunde inte koncentrera mig på att läsa textramsorna, så somnade typ. Har inte mått så här illa på säkert över ett år.
Och mamma vill att jag går till skolan imon. Vi får se.
(edit; jag vet vad jag har för "sjukdom", det smittar inte av sig men skriver inte om den här..)




Macros bästa medicinen c:
Du skulle inte fatta, det är en Tokio-grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0