Hate it

Alice om Post i bilder:
Vadå "det bästa"? Är "Belen Kaulitz" bättre än biljetten?
Mera humor, yesbox. Men konsertbiljetten är bättre c:

Har finskaprov imorgon, någon i Sverige jag kan flytta in hos? Eller byta plats med? Älskar att ha finska som obligatoriskt ämne... ♥
Det enda jag lärt mig på sju år är typ olika personer och några ord. Den enda meningen jag kan säga är typ "Bilen är blå" eller något. Åh, finska: Sinä olet paska!
HAHAH typ felstavat, men försöker säga att finska är skit. Eller typ du är en skit o.o
Någon sugen på att byta skola med mig?
Älskar den här bilden.
Molly kom till oss idag, hon stannar i någon dag. Ska försöka få henne into Scotty. Hoppas det inte går som på sommarn då hon totalignorerade alla bilder jag visade. Fail att Molly råka vara lika gammal, samma färg och ras som Scotty..

Kommentarer
Postat av: amanda

juu du får fixa headern ;)

2010-11-30 @ 16:30:41
URL: http://mandwiz.blogg.se/
Postat av: amanda

juu du får fixa headern ;)

2010-11-30 @ 16:30:44
URL: http://mandwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0