HALLO RAUMSCHIFFSKAPITÄN

Just det, SONNENSYSTEM SPELADES PÅ ELGIGANTEN IDAG! Kollade på DVDer och sen hörde jag introt, trodde typ att min mobil ringde fastän jag inte har den som ringsignal o.O sen märkte jag att det kom från högtalaren och ba TOKIO HOTEEEEEL och filmade 8D
Tänk att man hör dem så sällan på allmäna platser att man spelar in det? I sommar hörde jag dem ungefär nämnas 14 gånger och spelas typ 9.
WE ARE, WE ARE, WE ARE RADIO HYSTERIA!
Det borde spelas? Det är en superlåt tycker jag. Azum.
-
Såg Shutter Island igår, den är bra c: men typ inte en skräckfilm som många säger, jag skulle nog kalla den för någon sorts mentalfilm. Finns det ens ngt som heter så? :3 blev iaf inte rädd en enda gång, men när Leonaro (kan inte hans namn i filmen haha :c) drömde mardrömmar var jag typ beredd som att NU KOMMER DET! SKIIIIT. men det kom inte. Det är typ det jag gillar med filmer. Annorlunda än vad man tror :)
Har nu den olagligt nerladdad på datan. Pallar inte radera, nångång ska jag.
Mera, please?
Fick hem min nya TH DVD igår (: den är skitgammal men var tvungen att köpa den. Så söt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0