Fysik

Imon har vi fysikprov, ska typ öva hela dan. Uäh, jag hatar det! Tur så har vi bara repetition från lågstadiet, det enda som är nytt är typ kovexa och konkava speglar och hur de reflekterar ljus, och det är ju lätt c:
Får ut mitt mattaprov imon också, kommer säkert få jättedåligt. Var sjuk när man skulle göra det och alla sa att det var skitsvårt och när jag fick göra det så gjorde jag det på en halvtimma och det var jättelätt. Sen sa någon att det var samma prov vi hade haft och jag får alltid skit i prov om jag tycker att de är lätta hehe :3
Förutom Geofrafiprovet vi hade på fredag, det var jättelätt och jag visste t.om. vad Kordiljärerna är o.o
Well, nu ska jag fixa mig, städa mitt rum och julpynta lite och sen öva..

Drömde om att Bill skrivit ett brev åt min spanska bästis och att jag fick det. Åh, varför ska du vara så het? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0