Fan

Fan vad trött man blir av att gå runt på stan i några timmar o: (6 h tror jag)
Mina ögon faller ihop o_____- <- det är typ jag just nu.
På bion satt jag bredvid någon främmande kille (tror att han var runt 15) som typ kommenterade allt, han ba "kul" och "Jag vill inte vara med om det där" på finska. Jag ba "eheheh" fast han inte ens sa det åt mig. Sen märkte jag att han hade handen på min jacka och drog bort den.
Filmen var bra, efteråt gick jag och Amanda runt på stan lite, kan typ inte huvudstaden så vi höll oss inne i köpcentret x)
Sen när vi väntade på pappa såg jag en kille med cola och på hans "mugg" (vad säger man? o.O så som på McDonald's typ..) så var det en bubbla. Jag var helt fnissig och ba:
KOLLA KILLEN HAR EN BUBBLA PÅ COLAN HIHIHI
... och fattade inte att han kunde svenska. Gick under jorden och kollade på choklad 8D massor choklad fanns överallt 8D köpte lite åt Alice som hon ska få med sin julklapp sen <3

Imorgon ska jag träffa Sofia (och kanske Amanda) och så ska vi dra till.. en grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0