Bajs

Har inte bloggat sen på måndag, har inte orkat hehe.
Hm, vad har hänt? Vi hade religionsprov idag och jag kom fram till att jag är på gränsen mellan en religionslös och en ateist. Eller så tror jag på panteism. Inte monoteism iaf.
Det är lite skumt att inte veta vad jag egentligen tror på faktiskt. Jag är ju kristen protestant och kmr konfirmera mig för att mamma säger att det lönar sig. Hon konfirmerade sig inte och måste lära sig bibeln när hon skulle gifta sig i kyrkan på tre dagar O_O + man får presenter ;) efter bröllopet kan man ju strunta i allt. Tills man dör, vill bli begravd fint. Ehe, vad tänker jag på egentligen? o.O
Igår gjorde jag ett test i skolan om vilket fornnordisk gud jag är, resultatet;

Balder - Den lysande

Balder var Odens enda barn med sin hustru Frigg, och Asgårds arvtagare. Han var den vackraste, ljusaste och vänligaste av gudarna och helt felfri. Han bodde i huset Breidablick med sin hustru Nanna och deras son Forsete, som var rättvisans gud. Balder tyckte om att segla och han hade en båt som hette Ringhorne.

Balder älskades av alla utom Loke, som genom sin list såg till att Balder dödades genom en olyckshändelse.

Efter Ragnarök återuppstod Balder och tog Odens plats som härskare av kosmos
-
Det är ju så jag 8D
Tommy blev Oden och Tomas blev Frigg så jag är deras son c: mumsigt.
-
Kollade på en liiiiten del av Shutter Island idag med Sofia. Sedan åt vi pizza 8D


Kommentarer
Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Bra blogg :P

2010-11-18 @ 17:33:21
URL: http://kusinernaager.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0