Äntligen!

Har äntligen klarat av att lägga in en bild i mitt öga på GIMP. Kan inte säga att resultatet är så snyggt men;

Ja, jag vet att a) min mascara är slavigt påsatt men det var sommar och 40 grader ute så mycket rann av och pallade inte ta bort det eller sätta ny :3 och b) att man ser att det är redigerat.
Men med tiden kmr jag nog bli bättre c: om man räknar med att mina första redigerade bild såg ut så här;

Ingen kommentar, oki? c:

-

Minns när jag lärde Alice att använda GIMP, hon var så trög så fick ringa runt allt extra mkt <3


Klicka på bilden.

15 december kmr Best of albumet ut här, ska beställa tyska versionen och DVDn via internet och köpa de engelska i affären den 15e tror jag 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0