ÅH GUD

Hittade vår provlista i Sofias blogg:
15.11.2010: Mattaprov
18.11.2010: Religionsprov
29.11.2010: Fysikprov
01.12.2010: Finskaprov
VI HAR MATTEPROV PÅ MÅNDAG?! VARFÖR HAR INGEN SAGT DET? ÅH JUST DET, VÅR MATTELÄRARE SA DET PÅ FREDAG, MEN JAG SKREV DÅ. FUCK. Tur så är jag bra på det.
Religionen går skit.
Fysiken går skit. Kan inget om vågor :c
Finskan går åt helvete. En gång fick jag 3- i ett prov och det längsta man kan få är 4. Högsta 10. Fick inte ut provet och sänkte från en 8 till en 6 på betyget. Go Belén.
MINÄ HATAR SUOMEA! Och jag som har läst det är sju jävla år, kan inte ens ordet hata.
Hittade min skåpnyckel, det är iaf ett plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0