09.11.2010

Känner mig tvungen att göra en +/- lista för att Alice gjorde det hehe :3

+
Jag ska till Alice den 27 december
Jag ska stanna där över nyår och på nyår är det fanmeet
Jag får träffa Elina och Sofia på fanmeetet
Snart får vi datum (hoppas jag)
Det betyder att jag snart ska till Tyskland med Alice och Sofia och se Tokio Hotel live
Och att jag kommer att åka till Magdeburg/Loitsche/Niedesachsen och kolla på TH sevärdheter
Vi får våra betyg snart (3.12 tror jag) och jag tror att det går bra
Jag har bara fått sex anmärkningar hittills och jag brukar ha över 20
Jag och Alice har stora planer för en site
Jag ska kanske åka till Los Angeles med Alice och Sofia i jan/februari
Alice kmr hit i sommar och så ska vi sen Bon Jovi
Roliga videos på yt av en jag känner... (Amanda du vet ;) )

-
Jag tror inte jag får åka och se All Time Low
Det har börjat snöa
Man har inte hört från Gustav och Georg på länge
Jag måste sitta barnvakt för att tjäna mera pengar för Tyskland


Kommentarer
Postat av: amanda

sex anmärkningar kan misstolkas xD

2010-11-09 @ 19:59:11
URL: http://mandwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0