Betyg

(4=IG 10=MVG)
Uppförande 9
Svenska 9
Finska 7
Engelska 10
Religion 9
Historia 9
Matematik 8
Fysik 9
Georgrafi 9
Musik ? (vår lärare skrev fel)
Huslig ekonomi 8
Bild 9
Textil 8
Gymnastik Jag hatar dig jävla gympalärare.
Studiehandledning Godkänt

Jag är ju fan en ängel, kolla uppförandet o.o och jag som varit ett IG-barn i uppförande typ hehe :3 blev också förvånad över att jag fick MVG i engelska, uttalar typ allt som TH gör det haha..
Best of kom inte med posten idag. Fan :c
Ska på mopodisco ikväll, sen kommer Amanda övernatten för vill inte sova helt ensam när vi ska kolla på skräckfilm hihi c: hoppas jag inte måste göra något på discot...

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0