2010

Just nu firar jag nyår med några underbara TH fans (tidinställt inlägg) c:

Saker som hänt 2010:
+
Jag såg Tokio Hotel live två gånger
Jag blev kompis med Alice, Sofia, Petra, Clara, Tess, Linda och många andra
Jag började högstadiet
Jag fick 8,42 i medeltal, det bästa jag nånsin fått
Jag planerade mera TH resor än nånsin
Jag träffade Alice, Linda och Sofia irl
Jag fick pengar till att göra TH resor med mina vänner
Jag köpte biljetter till All Time Low (ska se dem i januari)
Jag köpte biljetter till Bon Jovi
Tom Kaulitz vinkade åt mig
Jag var med i Gustavs våg två gånger
-
Två begravningar
TH signeringen blev inställd

Gott nytt år 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:

Din e-mail: (kommer inte synas)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Kommer du hit ofta?

Trackback
RSS 2.0